Нова вантажівка Hyundai ЕХ-8 (Mighty)на українському ринку
Компанія Hyundai Motor Ukraine представила на українському ринку нову модифікацію середньотонажної вантажівки Hyundai EX-8 (Mighty) з турбо-дизельним двигуном D4CC об’ємом 2900 см3, емісія відповідає стандарту Євро-5.
Вперше модель Hyundai EX-8 (Mighty) з робочим об’ємом двигуна 3,9л з’явилася в Україні у 2017 році на заміну добре відомої моделі Hyundai HD-78, яка зарекомендувала себе як надійний і невимогливий автомобіль.
Наразі Hyundai EX-8 (Mighty) на українському ринку доступний в двох модифікаціях:
- З двигуном D4GA17 (обертовий моментом 608 Н × м, потужність 170 к.с., робочий об'ємом двигуна 3,9 л), з механічною 5-ступінчастою коробкою передач (Т060S5).
- Нова модифікація Mighty EX-8 з двигуном D4CC (обертовий момент 392 Н × м - , потужність 160 к.с. робочим об'єм двигуна 2,9 л), з механічною 5-ступінчастою коробкою передач (M035S5).
Переваги Hyundai EX8:
- порівнянні з HD78, в кабіні EX-8 місце для ніг збільшено на 68 мм, регулювання сидінь - на 55 мм, регулювання рульового колеса по куту нахилу і вильоту складає 76 і 65 мм відповідно;
- простір для зберігання збільшився на 45% - з 29,8 до 43,4 л;
- завдяки покращеній конструкції зчеплення, подвійному гумовому ущільненню дверей і вдосконаленій системі кріплення двигуна рівень шуму і вібрації став одним з найнижчих серед автомобілів всіх виробників, представлених в даному сегменті;
- параметри охолодження і нагріву системи кондиціювання також є одними з кращих серед вантажівок даного класу.
Високому рівню безпеки сприяють двері з бічним захистом, подушка безпеки водія і підвищена ефективність гальмівної системи: гальмівний шлях EX-8 скорочений на 6% в порівнянні з ринковими аналогами. Для підвищення корозійної стійкості 79% деталей кабіни оцинковані. Гарантія на EX-8 становить 3 роки або 200 тис. км.
Машини оснащені системами активної безпеки, такими як системи допомоги при рушанні на підйомі і екстреному гальмуванні, система протидії перекиданню, електронний розподіл гальмівних зусиль, система регулювання тягового зусилля, електронний контроль стійкості, антиблокувальна система, включення аварійного сигналу у разі екстреної зупинки.
У максимальній комплектації доступні інформативна приладова панель з бортовим комп'ютером, бічні дзеркала з електрорегулюванням і підігрівом, круїз-контроль, аудіосистема, кондиціонер, імобілайзер, цифровий тахограф, мультируль, коробка відбору потужності, а також водійське сидіння з підігрівом.
Модель EX-8 (Mighty) з двигуном D4CC в Україні представлені з довжиною колісної бази 4200 мм вантажопідйомністю 4,5-4,7 т.
Хоча технічні характеристики двох двигунів різняться, проте споживання пального при цьому і тягово-швидкісні параметри автомобілів суттєво не відрізняються. Витрати пального на 100 км. пробігу складають 13-17 л в залежності від умов експлуатування автомобіля (траса або місто). Менший крутний момент у двигуна D4CC компенсується більшим передавальним числом головної передачі та обертами двигуна (3500 об./хв. у двигуна D4CC проти 3100 об./хв. у двигуна D4GA17).
Додатковою опцією у нової моделі є збільшений об’єм паливного баку 150 літрів (у попередніх версіях – 100 літрів). Такий бак дозволяє мати запас ходу на одній заправці до 1000 км.
Міжсервісний інтервал у Модель EX-8 (Mighty) з робочим об'ємом двигуна 2,9 л складає 15000 км. Водночас, вартість ТО нижча ніж у автомобіля EX-8 (Mighty) з 3,9 літровим двигуном.
Незаперечні переваги нового EX-8 (безпека, дизайн, комфорт, ефективність, вартість) забезпечують даній моделі шанси зайняти достойну позицію в сегменті середньо вантажних вантажівок на ринку України.